Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 18, 2011
Image Size
261 KB
Resolution
850×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
924
Favourites
21 (who?)
Comments
10
Downloads
12
×
Earth Colossus by Sessie Earth Colossus by Sessie
Taking a small break from other works xD
Figured I'd give the contest a shot...why not, right? x3

After I finished, my sis came in and gave me a better idea for a creature...Nothing like perfect timing. Oh well :P

I guess he doesn't look SUPER earthy...and btw, his hand/wing thingies aren't hair...in case anybody thinks that.
It's supposed to be metal >_>
Add a Comment:
 
:iconb3taga:
B3TAGA Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist Writer
You could say the metal parts were wings of some sort and they are used to make gusts of energy that pick up rocks and sand and stuff to hurl at the players. Reminds me of Kingdom Hearts for some reason.
Reply
:iconsessie:
Sessie Featured By Owner Jun 27, 2011  Student Digital Artist
xDD
That's a pretty good idea actually. I like it :3
Reply
:iconb3taga:
B3TAGA Featured By Owner Jun 27, 2011  Hobbyist Writer
Yay! Appreciation!
Reply
:iconwaterlover8:
waterlover8 Featured By Owner Jun 18, 2011  Student General Artist
I looove his feet and his beak. And how you can see through his middle. That's really awesome. :3
Reply
:iconsessie:
Sessie Featured By Owner Jun 19, 2011  Student Digital Artist
Thank you! :D
Reply
:iconvince-c12:
vince-c12 Featured By Owner Jun 18, 2011  Student General Artist
Cool Sessie! heh haven't heard from yah in a while!
Reply
:iconsessie:
Sessie Featured By Owner Jun 19, 2011  Student Digital Artist
Lol yeah xD

How goes it? :)
Reply
:iconvince-c12:
vince-c12 Featured By Owner Jun 19, 2011  Student General Artist
Haha... ah its going good, just working and hanging with friends. What about you?
Reply
:iconsessie:
Sessie Featured By Owner Jun 20, 2011  Student Digital Artist
Good to hear :D

I'm doing well. Keeping busy xDD
Reply
:iconvince-c12:
vince-c12 Featured By Owner Jun 21, 2011  Student General Artist
cool, cool, hahah that's always good to hear.
Reply
Add a Comment: